Често задавани въпроси

Кога ще бъде изпратена моята поръчка?

В работни дни се стараем да обработваме и изпращаме поръчките в рамките на 24-48 часа, но в редки случаи е възможно да бъдат необходими до 5 работни дни, за да изпратим поръчката ви.

Как ще пристигнат моите продукти?

Поръчката Ви ще бъде изпратена в най-близкия офис на Еконт или до посочения от Вас адрес в рамките на 2 до 5 работни дни. Ще получите съобщение от куриера за получаване на поръчката. Всички доставки се извършват с куриерска компания Еконт.

Как мога да платя моята поръчка?

Можете да изберете между два начина на плащане:

  • Наложен платеж — Заплащането се извършва при получаване на продукта в офис на Еконт или на посочения от Вас адрес.
  • Плащане с карта — Плащането с карта се осъществява моментално и не изисква допълнителни плащания при получаване на продукта.

За Вашата онлайн сигурност, всички плащания с карта се обработват чрез платформата Stripe.

Имам ли право на връщане на продукт?

Да. Можете да върнете закупен продукт и да получите пълно възстановяване на сумата в рамките на 14 дни след покупката, при условие че:

  • Продуктът е в оригиналната си опаковка и състояние
  • Продуктът не е използван или повреден

Предлагате ли безплатна доставка?

Да. Осигуряваме безплатна доставка в цяла България за поръчки над 150 лв.

Как мога да се свържа с вас?

Можете да се свържете с нас по няколко начина:

  • Изпратете ни имейл на visoko.online@gmail.com
  • Пишете ни през нашата онлайн форма
  • Обадете се на телефон: 0893 748 710