Често задавани въпроси
Кога ще бъде изпратена моята поръчка?
В работни дни се стараем да обработваме и изпращаме поръчките в рамките на 24-48 часа, но в редки случаи е възможно да бъдат необходими до 5 работни дни, за да изпратим поръчката ви.
Как ще пристигнат моите продукти?
Поръчката Ви ще бъде изпратена в най-близкия офис на Еконт или до посочения от Вас адрес в рамките на 2 до 5 работни дни. Ще получите съобщение от куриера за получаване на поръчката. Всички доставки се извършват с куриерска компания Еконт.
Как мога да платя моята поръчка?
Можете да изберете между два начина на плащане:
- Наложен платеж — Заплащането се извършва при получаване на продукта в офис на Еконт или на посочения от Вас адрес.
- Плащане с карта — Плащането с карта се осъществява моментално и не изисква допълнителни плащания при получаване на продукта.
За Вашата онлайн сигурност, всички плащания с карта се обработват чрез платформата Stripe.
Имам ли право на връщане на продукт?
Да. Можете да върнете закупен продукт и да получите пълно възстановяване на сумата в рамките на 14 дни след покупката, при условие че:
- Продуктът е в оригиналната си опаковка и състояние
- Продуктът не е използван или повреден
Предлагате ли безплатна доставка?
Да. Осигуряваме безплатна доставка в цяла България за поръчки над 150 лв.
Как мога да се свържа с вас?
Можете да се свържете с нас по няколко начина:
- Изпратете ни имейл на visoko.online@gmail.com
- Пишете ни през нашата онлайн форма
- Обадете се на телефон: 0893 748 710